Wil je jouw bestelling retourneren om wat voor reden dan ook? Bij Zengrowth heb je altijd het recht je bestelling te annuleren of retourneren. Retourneren kan binnen 30 dagen. Nadat je een artikel retour hebt gemeld, heb je nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. 

Let op: enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Als wij een pakket als twee pakketten afleveren is het niet mogelijk deze bij het retourneren te combineren, omdat dit de kans op verzendschade significant zal verhogen. 

Retourproces

  1. Meld je order retour aan via ons retourportaal.
  2. Selecteer welke artikelen je wilt retourneren.
  3. Kies ervoor of je het pakket via Dynalogic wil laten ophalen, of dat je deze wilt afleveren bij een PostNL punt. Let op: massagetafels kunnen alleen worden geretourneerd met Dynalogic! 
  4. Print dit label uit, plak het op de doos en lever het pakket af bij een pakketpunt van de gekozen vervoerder.
  5. Na ontvangst van het product, zal je retour binnen 14 dagen worden verwerkt. De terugbetaling wordt verwerkt op dezelfde manier als hoe je de order hebt geplaatst (heb je met creditcard betaald, dan wordt het geld ook op je creditcard terug overgemaakt).

 

Tarieven retourneren (verzendkosten)

Nederland

  • Tarief normaal pakket (PostNL) - €5,90
  • Tarief XL pakket (Dynalogic) - €10.00 (het tarief voor alle massagetafels)

België 

  • Tarief normaal pakket (PostNL) - €5,90
  • Tarief XL pakket (Dynalogic) - €10.00 (het tarief voor alle massagetafels)

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Waarom is retourneren niet gratis? 
Onze producten zijn met zorg gemaakt en worden uitgebreid gekeurd op kwaliteit voordat we ze verschepen. We hebben er voor gekozen retourneren niet gratis te maken.

In plaats van het zelf opnemen van de verzendkosten voor het terugsturen (zodat het kosteloos lijkt), houden we de prijzen van onze webshop lager en zijn de verzendkosten voor het terugsturen voor rekening van de klant. Ook willen we het milieu zo min mogelijk belasten, dus willen we het retourneren niet te makkelijk maken. Zo nodigen we je uit om bewuster te kopen.